2005-01-23 01:51:38

智慧齒

今朝起身~
原來叱吒樂壇改左時間呀~
由9-11改到11-1~
yeah~
咁我以後訓耐d都唔驚喇~

等候了2年零4個月
陶吉吉新碟《太平盛世》   必買!~
主打歌《鬼》好正呀!~
開頭果段好有Michael Jackson feel~
勁好聽!~

王力宏新碟都幾好聽~
買唔買好呢...?
但係我淨係想買陶吉吉ja喎~

推介2隻新歌俾大家聽聽啦:
Joss Stone 既《Right To Be Wrong》~
Dizzee Rascal 既《Dream》~

第1隻屬於soul~
諗唔到1個白人少女唱1隻騷靈歌~
可以唱到好似黑人咁好聽~
第2隻有d hip-hop味~
好清新、舒服~
2隻都好好聽ga~
大家想聽既話可以隨時叫我send俾你地~
我極度樂意同大家分享真正既音樂ga~
嘿~

晏晝去左打機~
5點幾就要走lu~
打左一陣都好~

好慘呀~
今日冇彈結他tim~

丫~
《皆大歡喜》做完喇~
唔捨得tim~
以後返到屋企冇得睇喜劇~
皮質醇又會高多少少喎...
仲有呀~
睇《皆大歡喜》係唔會睇到人低b ga~
呵~

睇港台頒獎禮~
雖然一定唔夠叱吒好睇~
不過睇下都無妨啦...

當大家聽完韓紅唱完歌之後~
就會知道香港d歌手有幾垃圾~
eason都好正!~
2個亞洲級既歌手同台獻技~
2把聲都爆好聽!~
唱完最後1隻歌之後播廣告~
我個心都仲跳得好犀利~
佢地真係唱到好激~
把聲靚到冇辦法形容,劇好聽!~
韓紅極度屈機~
唉~
點解香港冇呢d歌手ga...

wow~
阿gill好可怕~
靚得駭人~

阿phine同阿妹打黎問eco~
始終隔住1個電話比較難解釋~
禮拜1我會再教好d ga喇~
嘻~

收線~
之後傾左陣電話~
好開心呀~
好耐都冇試過煲電話粥超過1個鐘喇~
真係好耐好耐冇試過...
咁咪幾好~
禮拜6應該放鬆下~

喂喂~
你果隻唔係智慧齒呀~
就算果隻真係係智慧齒~
都唔代表你有智慧~
要睇《皆大歡喜》先有智慧ga~
好啦~
俾少少少少智慧你啦~
如果唔係我驚你又會撞甩牙...
呵~

諗返起我細細個撞穿個頭~
入醫院連左8針~
都而家都仲留左條"啦"響額頭度~
諗起都猶有餘悸~
哈~

2日假期靜悄悄地離我而去...
聽日補習補1個晏晝~
夜晚做多一陣功課~
第2日又要返學lu~
實在太屈機喇~
下個禮拜d挑戰真係驚人~
2個UT、2個quiz、1個默書~
o my dear~
不過我都要1個1個克服佢地!~