2009-03-12 16:15:04幸福小惡女

9/3廣州番禺四日三夜之旅(3)





咁快就第三日,今日都係要去玩去癲,去長隆歡樂世界。


都係喺酒店樓下巴士站,坐車去到長隆附近,再行去,都有幾百米!不過今日好的係,天氣晴朗,有藍天呀!


而且成個三月,長隆旗下所有樂園門票,女仕都有七折$119,我好抵呀!男仕就要正價$170!呵呵!


佢地個特技Show,好明顯係抄環球片場嗰個,不過人地的道具做得靚好多!呢度好明顯流流地!

但係我地都無玩到要倒轉的機動遊戲,因為晚上我地要去食自助餐,怕反了胃食唔落咁好唔抵!






到五點幾行返去長隆地鐵站之際,就好好彩俾我見到,我地正要去食的自助餐「四海一家」有接駁巴士,實在好方便!等咗一陣就有車,車程去「四海一家」大約十分鐘。


一落車就見到一個好大的outlet,不過貨品未至於平得好緊要,不過Jason話有啲Nike籃球鞋香港一早無,呢度都有,睇咗一陣我地就走!去食自助餐啦!


呢間樓高兩層的超大自助餐廳,裝修豪裝,而且食物種類,多到你會頭痛呀!之前網上睇話有八百種食物,親眼睇到真係信!客人的座位有過千個,大得好緊要,中港日泰韓、澳門、巴西...咩都有,眼都花!



飲品住論新鮮果汁,雜果賓治,紅酒白酒清酒,全部任飲,五花百門的甜品,雪糕都有硬同軟之外,仲有Haagen daz ,不過呢個要憑券去攞!總之一定喺你未試晒咁多野之前,你已經會飽咗!非常非常滿足的一餐!每一位只係$148!!


除咗番禺,我知道深圳都有一間「四海一家」,下次試嗰一間!


食完之後,由於有咗兩日坐公車的經驗,所以我都話去坐公車返酒店,行下行下,終於見到公車站,又係幾蚊就返到去啦!