2009-03-12 15:43:15幸福小惡女

8/3廣州番禺四日三夜之旅(2)


氣唔多好,不時有啲好密的細雨...


一早起身,酒店Check out就行去陶陶居飲茶,大家記住,除非好多人一齊去,如果唔係記住飲茶要喺12點前,因為12點後係飯市,但多人的話,點心都可以半打半打咁叫,一樣有得食!


呢度的點心,水準一樣咁好!


食飽咗就坐地鐵去番禺,不過我地係喺大石站落車,起初一出地鐵,就見到有好幾架電單車,同埋一片荒蕪...有一種捉蟲的感覺,我地去咗地鐵另一邊出口,呢一度就似樣少少,多少少車,但係都係有好多電單車同埋仲有可供四個人坐的電動車,至於的士,真係唔多覺眼!電單車同電動車就係呢個小區比居民的交通工具(同的士作用一樣),當然都會有公車,不過喺啲小街就一定唔會有。我地因為一人一袋行李,所以坐電動車去酒店,價錢都係$7,又落緊雨,價都唔講了,上車!唔洗三分鐘,就到酒店門口。


跟住兩夜都會住喺大石呢間七天酒店,個服務員的態度真係要讚,用廣東話同你溝通之餘仲非常好禮貌!佢仲話我知,我之前將會員咭無開到(但係我的確係用過喎!),要做過張,俾$40,不過佢即刻打上公司,同我做咗一次入住$77一晚的會員首次優惠,即係就算$77+$40,都平過我一晚會員價的房價(會員房價$139)!yeah!


放低行李,我地都有啲猶豫,因為個天落住毛毛雨,但最後都決定出去「大夫山森林公園」。


落到街,原本都煩惱緊坐咩車,因為酒店門口無公車直到,但係好好彩,俾我地見到萬中無一的的士呀!二話不說上車!


終於嚟到第二屆廣州櫻花文化節!$40入場費,原本應該幾抵,但係我地剛剛過咗櫻花最靚的時間,有好多已經掉落,不過都仲有啲櫻花樹有好多花!

Jason用佢的50D不斷影!

而我就帶埋Anpanman去影寫真!

我地行咗公園一圈!其實個公園真係幾靚,如果個天藍啲,無毛毛雨,咁就更加好!下年如果時間夾到開花的時間,再嚟過!


影咗一個下午,又差不多時間去搵食,又係坐公車返大石站(即係酒店對面),再打算行去之前喺網上地圖睇到的四川菜館,旦係行呀行呀!都唔見有...問下附近店舖,嗰個人竟然話:呢度直行,一千米之內就到。

吓!聽到嚇呆咗,佢地的步行單位,係以百米計算,好可怕哦!我地再向前行,打算放棄之際,終於見到啦!超開心!見到呢間川菜館好多人食緊,亦都好放心!


打開個menu一睇,水煮魚$48,勁抵呀!除咗主打水煮魚,仲叫一個辣子雞,蒜香骨,同一碗麵。喜愛食辣的我食得津津有味,而唔食得辣的Jason亦都一邊叫辣一邊不停夾嚟食!


唔好見水煮魚好辣,其實辣子雞辣過佢,但係Jason食得多過我!因為辣得過癮!

不過由於盤水煮魚太大太多,盤入面有好多芽菜好正,仲有好多扯麵喺入面,不過真係食唔晒,好浪費!

下次真係要再嚟食,好好味!!!