2009-03-12 15:37:49幸福小惡女

7/3廣州番禺四日三夜之旅





日一放工,就開始我一連四精彩日的假期,yoyoyoyo~

由於我都用左幾日時間print晒地圖,加上我之個認路之鬼,今次的行程,交通上都應該無咩問題!

 

只係天氣無得控制,不過今日雖然天陰陰,但係無雨,已經好好啦!


坐火車北上深圳,再轉廣深鐵路的和諧號上廣州。今次都係我第一次再呢種新形號的火車(上次去廣州剛剛換車中),價錢只係$75,一個小時左右就到左廣州,而且今次比我的感覺相當良好,因為絕大部份人都會對號入座,好守規矩!


話咁快就上到去,再轉地鐵去到位於第十甫路的酒店,放低沉重的腳架同相機,因為今次之旅,最主要都係嚟影相,Jason可以試下佢的新相機。


而今日我地全程都會喺上下九一帶活動,再去狀元坊大購物!啲野好平呀!好驚買到之後唔夠錢用(皆因行程豐富)!要就住就住...下次一定帶足彈藥!


買完野就坐的士去食我最愛的「東北人」,叫咗一條火龍魚,一碟五彩餃子,醬⻣架,仲有美麗豆沙,食飽飽,我就提意坐公車返去,車站係遠左少少,不過食飽咗行下又無咩所謂,坐38路,兩個人四蚊就可以返到去,好抵哦!下次如果再去東北人食野,我都會坐公車去,只係沿人民北路去,喺流花公園站落車即達!