2008-10-27 22:26:00幸福小惡女

26/10美式BBQ

下午一點鐘,去左城門谷運動場參加運動會...唉...一年不如一年,以前大學時都係無得練習,但都未至於會嗰個高度都跳唔到,不得不承認,出嚟做左野或者入左呢間公司之後,身體差左好多,我連啲血都唔合格,紅十字會唔比我捐......唉...

下午去左中環行左一陣之後,就入左去Kalson的家,見到佢的新屋,感覺好"無菌",全屋白雪雪的~

突然間見到小君條belt,覺得好搶眼好靚,見到佢傻笑,之後話比我知喺邊度買,過左一陣,佢比佢公司啲紀念品我的同時,仲送左一條同佢一模一樣的belt比我~嘩!真知我心意!謝謝~~

晚上同埋Kalson家人齊齊去會所BBQ,我都係一次試呢種外國式的燒烤,唔同風味囉~食到好飽好飽~食左好多好多~

返屋企遲左,睇唔到神探伽理畧.