2006-06-26 23:52:54╭。JEANNE。╮

拿了 身分證

對不起,睡遲了 結果要等我一個鐘

差勁~~~



拿了身分證的一刻 超害怕和擔心 會弄不見

真的真的 我唔可以畀自己整唔見銀包電話之類。。。

太害怕啦!!!!!>口<

鍾欣欣都去影了啦...GOODJOB

去黃金買了滑鼠,耳筒,空的光碟。終於都買o左新啦~~~而家真係仲淨個MON

接著去汝州街,鐘欣欣要串條鏈...買材料。



晚上去了明將吃壽司,不過真係笑到死o左XDD

雖然唔記得講咩但真係好好笑呀!!!!

同鍾欣欣真係好夾~~~

坐234X返去,見到個之前成日一齊等車的男仔

我只可以話個地球太細啦!!!如果細到可以見到那個男生就好了。



十一集了,沒有一集是不看到流淚

一直都學習大叔所說的道理,在朋友之間,人與人之間或如何善用人生....

感覺自己好像又成長了。

所有的Gal都變回普通的樣子,總覺得不同了。大家都找到了自己的星星。

大叔最後是在海裡由潛水衣變回牛仔LOOK,不可思議!!!

我也要找屬於自己的星星,這樣才可以照出道路。
呢呢~

這是我說那對襪子﹒﹒﹒超可愛=v=

上一篇:最終回啦

下一篇:如果