2006-05-30 23:21:25╭。JEANNE。╮

買六合彩。

今日都返得幾好呀...又同兩個新同事開始熟絡

不過佢o地都知道我15日要走啦!!!!係咪有唔捨得先????

下午經理,麥小姐,八MAN都上大陸

不過八MAN就交底樣整理採購個櫃畀我去completed...



收到媽咪個電話,問我有無嘔??佢話細妹食完個豆沙包放學就嘔啦!!!又叫我放工自己去買六合彩。好緊張呀!!!!



放工之後返荃灣同美賢,KaKa,包包去買六合彩....

得我同美賢18歲囉!!!入到去就攞票,兩個都無原子筆。

企門口個個都幾靚仔XDD

第一次去就唔洗排隊,其實唔係。因為美賢要幫佢媽咪買電腦票

咁問個職員,佢又話買電腦票都可以買自己劃。到我o地時,又唔得喎!!!!

個職員就過o黎都我o地講幫我o地買囉!!!

好白痴呀~~~都係個職員o既錯。



九點幾對六合彩,10...33...16...30...21...48...19

有3個囉...不過係一注中兩個...10,16,30。

好好玩呀~~~儷人下次要同你去買呀!!!!之後KaKa同包包18歲又要去多次。



夜晚睇《Gal Cricle》同《anego》

anego真係好好睇呀....我睇到四點先訓。

講姐弟戀..篠原涼子同赤西仁主演,套劇唔錯!!!

第二集就KISS,第三集去約會,第四集就上床....睇完之後我都唔太反對姐弟戀

因為男方超好咁係自己班FD面前介紹女方係自己女朋友,好好呀!!!

同埋赤西仁個樣都似係同D年紀大過佢一齊o既人。

聽日繼續睇.....得返六集之嘛!!!!



呢個就係FC EVENT涼平個貓王LOOK....好笑唔好笑???

我話係可愛就真啦!!!

w-inds.有好多宣傳《TRAIL》的片....睇o左佢o地係地上畫粉筆畫(立體個種)

橘慶太呀~~~你想做足球員定想在街上畫粉筆畫o架??
2006年5月29日 星期一
今日要去婆婆屋企食飯,提早食端午飯

大表姐真係有o左囉~~~唉,個個都係奉子成婚!!!!

我唔會咁做o架。。。可能會好突然咁結婚囉XDD

個BB十月出世,又多隻狗BB啦!!!



唔講唔知,四月生日o既人真係幾多....大表哥,表嫂,表姐夫同我

食完飯同二表姐一齊講表嫂囉!!!!大家都一樣.......唔中意佢。