2006-06-01 20:26:26╭。JEANNE。╮

一個好人

六月啦!!!

上個月我真係覺得自己係hea住咁過...時間過得好慢又做o左樣重要決定(一點也不),而家仲剩返15日^^

今日o黎o左個新同事,同另外兩個新同事都係暑期工。真係好呀~~~係呢度唔係做成世@.@

話咁快又星期四...聽日去元朗傾跳舞的事,十二月好似有show...要好好咁減肥呀小姐!!!!!!



今朝,令令同事問我做咩尋日唔聽電話??我話無開機呀!!!

佢同我講揾到w-inds.封面的《Yes》...問我有無買??之後佢以為我買o左T^T

即刻攬住佢尖叫o左。

不過,之後佢又話幫我買到,唔該我勁開心囉XDDD!!!!!!

之前諗住同令令同事一齊買部即影即有相機,今日佢話百老匯有種可以用手機影完之後用紅外線print出o黎。好似幾好玩咁!!!

今日D時間又過得好快...可能是打了幾份生產單的關係。



放工個陣,終於都有人講”岩岩先同你熟而家就要走”唔好咁啦!!!其實聽到都幾開心,至少畀我知道原來除o左令令同事都仲有人唔捨得我囉!!!

喊o架啦我~~~


搭巴士有個好人XDD咁話說架車去到荔景,點知無啦啦有隻識得飛又有腳o既昆蟲(唔係甲甴)當時已經好驚啦...心諗:快點到站啦。呢個時候企我隔離的大叔就攞o左張紙巾出o黎整死佢。哇~~~真係好多謝佢呀!!!

好好人呀~~~但...點解佢會知我驚o既??



返到屋企媽咪同我講報紙有w-inds.我一路揾就一路好緊張....好白痴呀!!!!

東方雖然好慢先有w-inds.的報導,不過差不多都是報導w-inds.的好消息。

要讚呀!!!!

w-inds.有成半頁呀~~~好犀利呀你o地,要衝出亞洲啦!!!!
另外呢....PC home變得越來越好用啦!!!

現在有很多功能啦!!!!

不枉我一直都用著這日記,雖然不時會把我辛辛苦苦打出來的日記吃掉外,但我沒有遺忘你。

縱使申請了xanga,blog等...但都沒有忘記你呢??

我好長情呀XDDD

上一篇:買六合彩。

下一篇:我張提款咭呀= =bbb