2006-05-27 23:02:39╭。JEANNE。╮

為我電o左個頭鼓掌呀!!!!

感覺令令同事是不捨得我走,她說我還未完成他們的工作,要留下來完成才可以走。

其實我也是的...畢竟我們相處了都有十個月。

之後我會點呢??呢條就係我將會偏離預定航道的路....小姐是在向難度挑戰!!!

選在這個畢業生畢業,暑假工大熱的月份辭工‧開始意識到白羊就是這樣。



好啦!!!!講返今日最精彩o既事.....

放工揾美賢帶我上360電髮。不過之前就去食八麵玲瓏

上到去拎o左本CAWAII畀佢睇話要跟呢個LOOK電。

其實見到咁長頭髮洗唔洗咁大反應呢??兩年無剪又洗唔洗咁呢??

咁我要留長髮嘛~~~



不過幫我洗頭個個仲搞笑XDD問我係咪受咩刺激??突然電髮.....=口=|||

之前剪到個頭好短又畀人問係咪失戀??

我只不過想有個新開始咁!!!!唔通三唔識七同你講因為我唔做而家份工想電髮同埋要影身分證咩。

不過都幾好笑......!!!!



由三點坐到九點囉~~~~腰骨痛啦~~~~

整完出o黎無咩感覺o架....只係覺得個頭好香囉!!!!

可能之前都見過自己個鬈髮LOOK^^

18歲電o左個頭。。。