2006-04-09 23:32:52╭。JEANNE。╮

雙手超累

晚上9:●●回家,離家二十四小時!!!!

母親說我是去CAMP。(她知道我去美賢家,不過中意玩野)



今日訓到12:●●....起身就打機,打完去

沖涼..化妝..美賢出去之後又玩eye toy。

三個都玩都好攰。係呀!!!!對手而家斷o左咁。



等美賢返o黎睇埋《不死咒怨》第二隻就去食米線

《不死咒怨》好過《咒怨》...呢次我睇得明!!!

知道點解D人因咩事死!!!!都係去過間屋接觸到都會死。

食完米線上新の....拍大頭貼....打機....睇到w-inds.TOUR 2002

三個都好細。那個橘慶太我是比較喜歡的(指)



《King Kong》真係好感人.....開頭都唔算太悶!!!

個男主角都唔錯~~~有男人味XDD””....我丫妹話King Kong似技安

笑死o左我XDDD!!!!

由King Kong係個島被人捉就喊...去到紐約之後仲感人。

最尾個幕真係好喊。值得推介***



美賢問得好!!!!點解我唔知涼平住邊o既??

涼平而家係咪一個人住??我竟然唔知道!!!

好大件事囉~~~

揾人話我知呀唔該!!!!充其量知道在東京(死)