2006-04-08 19:22:33╭。JEANNE。╮

離家一天

::::請注意溜子的腿.....有被嚇倒!!!

仍在想是他的嗎???



今日無啦啦叫o左劉小姐做媽咪!!!佢亦叫我做呀女。

好開心喎~~~



荃灣今天因一名工人挖地而弄爆水渠

福來邨一帶都停止食水供應。所以今天不用到嬤嬤家吃飯......

8:●●家裡突然停止食水......食完飯打電話俾KaKa。



好驚嚇!!!!!!今日見到隻老鼠爬過個男童隻腳上= =###佢呀媽同家姐都大叫,總之三個都有啦。所以望住個地行係正確!!!!

我差點死o左!!!!!!好彩KaKa救番我XDD””我行路唔望馬路(汗)真係死十次都唔夠!!



去百佳買野之後上美賢屋企。

一路都係度玩eye toy......好攰.....應該減o左好多byebye肉

之後睇《咫尺疑魂》,我嗌得好大聲!!!套戲又唔係咪睇過...都唔知嗌咩!!!???

睇完之後睇《不死咒怨》。睇完一隻就去訓啦!!!



我發o左個夢係見到Aya...我叫佢唔好退出囉= =bbb我認呢個夢好無厘頭!!!

可能因為SweetS的解散。

上一篇:趁現在是17歲.....

下一篇:雙手超累