2006-04-10 23:20:32╭。JEANNE。╮

六日之後就是我的生日...祝美賢18歲生日快樂!!!!

圖圖::::就是踩單車造成的洞!!!!!!



完全唔想起身......好攰呀!!!好似癱瘓了一樣

換衫時個膊頭好痛>.<

今日劉小姐問我做咩唔叫佢做媽咪。好好笑!!!!

JOAN做埋星期三就唔做...唔想囉!!!你走o左得番我一個對住八MAN

我會死o架!!!!你走o左唔識就無人問~~~聽到個刻真係想喊。

唉~~~



母親問了我一個好難答o既問題。

就是點解我會有錢買電話??呢個唔係POINT.....個POINT係我用咁多錢買野都可以有錢買電話同去日本佢先覺得出奇!!!

我點知呢???總之我有儲錢啦!!!

今個月一定要有二千大元係銀行囉~~~唔係日本就真係泡湯。

上一篇:雙手超累

下一篇:沒有標題就是