2005-06-08 23:34:13╭。JEANNE。╮

朱古力慕斯

最新的e-tower照(2005/06/02)





好早起身返學校開會

但唔人齊...等o左成個鐘先開始傾囉(變做化石了)

我終於見到男朋友仔啦,,,好開心呀!!!

佢仲行過o黎...哈哈:DD

扮哂唔係揾我咁喎。

我知你係揾我o架,,,唔洗扮啦。

趁人少少,,,認o左佢啦!!!

之前仲同我丫妹講話好耐無見過佢同鴻興

今日兩個都見都哂。





開會...關於謝師宴D野...好悶呀!!!

對他們所說的東西絕對是問號???

致謝詞...都唔知點講???把聲又咁磁性喎,,,想點呀>_<





哈哈...^^

反而期待D抽獎囉~~~(禮物我負責o架)

C班少到可以坐一圍囉!!!白王子唔去呀>O<...超不爽...

仲有...好想知大家會著成點???好想知呀!!!





之後我,,,朱冬一齊幫麗欣眼

衫,,,鞋,,,外套,,,還有飾物...

最後,,,滿載而歸^^

我亦都買o左手鍊,,,耳環(蝴蝶形),,,睫毛液。

好攰呀!!!係咁流鼻水水水...





因為今朝睇o左小涼仔寫的《巧克力慕斯》

剛好謝師宴的甜品也有這道,,,便打了出來。

KaKa~~~呵呵...唔講住^[]^

你個日咪知囉!!!

上一篇:見工。但...

下一篇:購物