2005-06-07 22:16:48╭。JEANNE。╮

見工。但...

張圖圖係送給絲巾的

並祝生日快樂!!





今日去o左中環擺花街SOHO見表哥介紹份工

唉,,,我都唔知得o架,,,我好似講錯野。

請我啦~請我啦~請我啦~我唔會玩玩下o架。

我唔係試下o架,,,真係會比心機學野。

做咩問我係咪〝wat〞妹喎???我都唔係玩果D人=.=”

但自己開頭唔明,,,答o左係囉。唉(長嘆)

可能我膚色黑(?)<<<<唔好咁對我啦!!!

我只不過係運動型少女啫。咪戴有〝色〞眼鏡睇我啦!!!

雖然William你好好人,,,但我驚o架嘛!!!

你咁好人不如請我啦!!!(死纏)





之後係利源西街買o左gradin衫...太好啦!!!

不過...唔係連身,,,分開o既。

件衫係點???到時咪知囉!!!





我好中意而家把聲...好磁性呀>3<...

但代價太大啦,,,要我喉嚨痛!!!

唔驚!!!唔洗好耐又會係咁。

上一篇:真係病病呀...>.<

下一篇:朱古力慕斯