2005-06-09 23:47:12╭。JEANNE。╮

購物

今日去o左買抽獎禮物,,,要六十份。

同行的有我,,,麗欣,,,嘉欣,,,建義,,,老潘,,,丫飛,,,檸檬





第一站>>>>三聯書局,,,買了二十份禮物

有我和麗欣喜歡的物(笑)

要抽中我o地呀(拜託)!!!

第二站>>>>日本城,,,買了十份禮物

有搞笑物^^”

第三站>>>>宜家,,,大獎的。

好好玩呀~~~扮哂係自己屋企

呢個係客廳///個邊係廚房///主人房

要多D去先得!!!

第四站>>>>吉之島,,,我都唔記得買o左咩喎???

最衰落雨啦...唔中意呀>╳<





我又畫o左指甲啦!!!本來唔想咁早畫,,,想保留神秘感。

但...諗諗下,,,我禮拜六未必得閒

因為要去華富食飯。

算!!!豁出去!!!





畫成點呀???

好滿意(點頭)

左手畫右手畫得幾好,,,有進步!!!(讚)





重有三日就gratin

四日後我亦要考Oral同買〝ageha〞





唔中意篇日記太過口語,,,但我做了。=.=

下一篇一定不會這樣的!!!

上一篇:朱古力慕斯

下一篇:倒數>>>>兩日