2006-11-03 23:45:09dine

久違

久違左ne到~有時係ne度打ge野都係冇乜特別只係有感而發~hehe~

唔知點解,係ne 到打野俾我感覺係最舒服~

係因為習慣定安全~

安全係因為會黎ne度睇的人少之又少~hah~

其實係因為我係個自我保護意識好强的人,同唔易信人~^^
可能同生長環境同經歷影響~

um~要我信任一個人,會講好多自己的野俾佢,都要一段的時間,同要我感覺到佢都信任我~

要搵到ne d的朋友都几難,但有已經足夠,不用多~幸好的我都找到了~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有人講過睇人們的日記係最能了解到那個人,因為日記唔會假~
都岩的~但了解都有程度上的不同~

有表面同深入~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




到咁想下我都諗起一d耐冇搵的人~

有時都會覺得可惜,明明有排都close d,但係因為大家冇搵對方就變得生疏生疏
到陌生.

係咪人與人的關係都會咁ge 呢~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
工作~通常我都會有始有終
現在好像有點渾噩~衝勁都不及從前~um~點解會咁ge 呢~
我都要好好find out一下~

係咪有野令我分左心
定係人老左
心態變左~