2004-06-18 02:25:59盡不同

2004-June-17 (晴) 第四夜

果然當事人開始要畫碟喇,開始要將我isolate 出黎做enrichment,好明顯係要我成為佢完美o既爪牙,可能因為我太新可塑性高。好明顯,我一心諗住日頭都係做backup,做下d 勞動野幫輕下人,不過當事人係都要我度機,真係有d 野呀,雖然我只是小小技術員一名,但銜頭已經算高(係pH部),可能真係有心早日拜我上臺淨做analysis,不過真的有點過份囉,我始終覺得應該一視同人。

就正當今晚OT之際,突然收到"高人"電話,佢用一貫吞吐o既說話方式講話,真係一開頭就嚇人一跳:唔通話我知要補考定補做d 唔正常o既功課........原來係問有無師弟妹入去做summer trainee,嚇到我心都差d 離埋,不過以我卑微o既職位邊會知架,其他summer 就有,及後又比我反問翻轉頭,問返"蘭保化學"事宜,又比我問到佢去confirm 喇。

之後,繼續OT工作..............