2007-11-04 18:49:44

挑戰

呢個周末,都吾知過得充唔充實定係好頹廢, 無咩動力做野~~周六本黎放假,都唔可以訓得好晏,唉- -" 之後kay姐姐叫我返學校幫距搵野= =" 幸好出面唔係好涷咋,暖番好多..爽!! 不過~~返到去,都搵唔到距要ge野~~之後回家繼續hea!!
買個飯盒回家食mum mum~~食完繼續幫阿燕改卷,今年都無幾多機會可以改卷,做killer lu..其實我都唔想做killer, 但係硬係d學生要我kill距地,都無計~~眼見中二化學咁簡單,除整齊班外,其他班都死左大半~~份卷真係唔難wo..份量又少,咁都唔溫,你地話距地係咪扺死la..每次唔合格,就一定會話老師出卷咁難,卻不問自己平時上課表現如何,有無努力溫書~~唉~~改晒後,就繼續玩nds玩到candy打俾我去距家食飯~~6點半,去左candy家食飯,原來有一大群廣州ge朋友黎左..haha^^ (如果距地知我用廣州ge朋友形容距地,距地實打死我..haha^^)不過,都唔緊要,係廣州讀幾年書.就慢慢會溶入當地ge文化la..食左好多好好味ge海鮮,多謝林家ge招待..食飽飽實實去關閘坐車去威尼斯,因為有好多人未去過,所以就去個度~~本想出大陸搥骨ga,但8點幾先過關,chris係hk人,時間會十級之趕~~又唔想wo..今次係我第二次去ge,走馬看花行左一圈就回家la~~之後收到bill叔叔ge電話,咁耐無搵我打機,你今次揀錯時間la..我吾知點解好想嘔(呢一刻,都吾知係咪俾203ge病毒傳來傳去,想死= =")不過,返到屋企繼續玩nds,haha^^,不知不覺差吾多4點,我仲以為點零兩點tim..wa!!要訓la..放假唔叉電實死梗la~~
第二朝,當然8點左右醒左la..好想返崇拜ga,仲係聖餐tim..但聖經都話la:心靈固然願意,但肉體軟弱了.呢一刻我體貼左肉體= =" bad!! 10點幾醒左,就上左陣網,食個飯後,唸住打俾candy距地幾時出大陸,點知,打左好耐,都搵唔到距地..好想出去買衫,relax下..點知,距地無覆番個電話俾我= ="唉, 唯有係家發霉la= =" 好想搵人陪我,但個個都咁忙= ="呢排實在壓力太大la..或者好想找d野令自己忘記一切..過麻2個禮拜,我就調左去電腦組,好唔開心~~好唔想睇書..flash, dreamwaver,網頁設計...通通都唔記得la...help..11月19日開波la..但我呢一刻知道,我靠著哪加給我力量的,凡事都能作.不要怕,只要信!!
到左續約ge時候,我一定會講到明..返唔到數學組我就閃~~因為我真係唔可以為左錢而放棄自己ge興趣和目標ge..而且我而家都參加左數學ge教學培訓班~~我知道神會慢慢引領ge..

ps: 我都慢慢體會到,校園團契做團長, 只係一個對我小小ge操練..如果我都跨唔過,神又點可能俾更大ge挑戰我le??

上一篇:教學一思

下一篇:逆境勇士~~串珠

2007-11-10 12:53:13

經過 JNUF 既幾年測試及現有的教會生活驗証..
對付「肉體與心靈」抗爭既有效方法係....事奉!!
一諗到呢一點 , 死都會爬返去.

指揮 2007-11-04 22:29:33

今個禮拜六日都唔見你ge... 幾時得閒返黎呀?

版主回應
我同班長請左假呀~~~
放長假..等我回番條氣先la..唉!!
盡在無奈中= =&quot
2007-11-05 17:48:35