2007-10-16 19:49:06

教學一思

今日係度改1d班ge代數,物理作業簿~~真係改到火滾!!因為我用左半個鐘就改完~~原因係有半班以上係抄功課,好多時都好求求其其咁交,當交差~~我都有同miss wong傾過,距話可能係距自己逼得距地緊,做完功課先俾放學~~或者la..但另一方面呢班學習風氣麻麻地,我亦聽到好多老師對呢班ge投訴~~眼見呢班ge成績一落千丈,當然我也看見有學生進步左la..

呢排都係度唸~~自己真係教到好似無晒動力咁..每周六日重新調整自己,到周三四五開始無心再教,每周都係咁~~好想發洩下,好想放鬆下,好想搵人傾下計~~中午放學個時,同左阿kay傾左一陣~~中午同左肥仔sir傾msn~~呢條路每個人都會經歷,面對~~就讓呢d事令我自己唸下適唔適合係呢行生存!!下午放工後開左長達兩小時ge會議,當我打開我ge筆記book,見到校長曾經講過,沒有教不好的學生..呢句話令我好扎心,好認同~~好多時,我地只會埋怨上課學生好嘈,訓覺,吾專心,吾識就坐以待斃,得過且過~~這些都是造成學生成績唔好ge結果,係咪真係咁呢??當我再細心一想~~這只係其中一個因素,身為老師的你,有沒有想盡辦法教好呢班學生,明知呢排學生有咁多問題,我地係咪應該適度地解決呢??我ge教學方法有無改進ge空間呢??可能講一樣野,講左n次,學生都唔識,我有無深入淺出,捉住學生ge接受能力而教學呢??呢d問題今日好值得我反思~~既然我決定一生投身係教育界,咁我應該點樣去做好呢份工呢??求主先改變我內心的態度~~要改變人先改變自己..希望明天開始我能俾多學生ge係距地最需要ge野~

我都要學習每天訓覺,起身都為他們禱告~~

上一篇:敗壞的世代

下一篇:挑戰

雪割草 2007-10-17 08:32:06

無錯啊,重要的是當我地有難處時,可以向神支取力量架~~加油啦@@

史界 2007-10-17 00:50:57

加油呀...有時等待呢樣野係好難學, 但係必須要學ge功課~~熬過了最困難的時刻, 便會有好ge時候^^