2012-04-25 22:04:20daisy

what's the matter with men?!

在畢旅場勘第二天的早晨,電視上播著王建民為了婚外情而召開的記者會

一直在我心裡的疑惑,再次浮現

What's the matter with these married men, or men in general?

Why do they keep crossing the line?

Do they really know what they are doing?

Can they tell right from wrong?

Where's their brain when they make these terrible mistakes?

 

我不是男人,所以我可能一輩子都不會知道這些問題的答案

而我身邊的男人,應該也無法誠實回答這些問題

當然,也有很多女人犯這種錯,但不可否認的,用下半身思考的男人遠多於女人

 

還記得看過一個網路民調,如果男人確定自己偷腥永遠不會被發現

有百分之九十的男人會想出軌

我不覺得每個人都會從一而終,但就不能一次忠於一人

不要腳踏兩條船嗎?

How hard is it to be faithful, one mate at a time?

Will it really kill a man to hold his horses?