2004-07-22 19:22:20cycyrus

團友聚#4 (7/7)

對, 是#4, 沒有#3
唔係沒有既,
只係我冇出席, 所以skip 左佢
哈哈~

唱左兩場K
K lunch + Happy Hour
同一地方
k lunch 5個人, 四個尋晚去完#3,成點先返到屋企
三四點先訓
但竟然可以咁早起身
真厲害!

Happy Hour, 8個人
人多左,房大左之外
仲靚好多. 有screen, 有eye toy !
連支咪既聲都唔同d!

阿竹原來係李克勤!


係washroom 意外地撞到劉禮妤
哈哈,
你仲以為我唔認得你?!
我以為你唔諗得我咋!
成三四年冇見啦
以前都唔多兩句既
係打波果陣先會閒談下
哦, 原來離開劉記之後去左英國讀書.
岩岩返黎冇耐過暑假.
估唔到我地重達既地方係狹窄既廁所
一問之下, 其實佢係我地隔離房唱.
又會咁岩既~
本來諗住搵佢影張相
但係...佢間房d人我實唔識既
都係算啦~


原來,0係學校以外撞到識既人
係份外興奮既!

又或者應該咁講
當你見到某人而唔係因為你約左佢既時候
係較人驚喜同開心既!~!




哼, 又話每個禮拜一個p-fds gathering.
個#1就係May lor
#2就唔知去左邊.
而家團友聚都已經#4啦....
真失望!