2007-01-03 16:45:21比安嘉

沒有歸家的晚上

十一點返到學校....係咁電話軍炸豬豬....但佢似乎訓到死左....成三點幾先返到黎....温書..係OU CLUB食下午茶..好努力咁做我既B171...

有人入黎同我地講佢己經考完....但都係死樣一個....

六點幾...琪琪叫我今晚去佢家訓...因為近學校...第二日又要早考試....七點幾同埋琪琪...FAY...仲有一大班A/C班同學仔..一共十五個..再加埋米老好熱鬧呀....人地慶祝考完試....而我地三個為聽日考試飲返杯....

ERIC煮左好多好好味既餸比我地食...仲要親自下廚....認真唔話得~~~八點半食完飯過返學校温書....温到十點半先走~~~

搭的士返琪琪家都只不過係廿蚊咋....超近~~沖完涼又繼續温~~~

兩點幾先訓...不過唔係太訓得著~~可能我太緊張啦....米雪話五點幾會打黎叫我地起身温書...點知琪琪呢隻懶訓豬...佢個電話玲聲己經成個星球大戰咁軍炸..都嘈佢唔醒....掂呀!!要寫個服字比佢...再打比米雪...都係訓緊....

六點幾...我同阿FAY講左個方法叫醒琪琪....哈哈...琪琪終於肯起身啦~~~
温左一陣...我地三個一齊搭的士返學..但好多人....大部份都係學生...仲要落雨....個天係咪玩野呢??考試先黎茖雨.....

買左早餐上六樓食....九點幾過返廣場準備考試...

點知做做下肚痛.....痛到呢...明明識做都放棄了..PASS ONE沒有了...都唔知係咪份早餐出事......

等埋佢地十二點半茖山食LUNCH~~~~不過兵分兩路....他們去了沙爹王....我們去了金太郎....$$25蚊的午餐好抵~~~

雖然聽日仲要考九點....但返到屋企完全提唔起幹温書.....陰公.....