2007-08-30 12:33:19肥肥

Nice Trip - Osaka@Japan #5

哩d就係截至第四晚為止既戰利品la, 今次真係大出血la, 原來一萬蚊係買唔到d咩ga咋......

朋友仔, 手信今次縮左水, 希望大家唔好介意.....實在資金有限呀>.<
同JR影相....最後一種交通公具就係去關西機場LA....買飛真係好迷惘, 驚買錯飛搭唔到飛機都唔知點算好...好彩有個識少少英文既男仔教我, 仲送左2包濕紙巾比我TIM....
好多行李呀.............最可惜係買唔到巨峰提子, 不過番到黎聽人講, 又話巨峰提子唔出得境, 如果買左比海關沒收, 我實會喊LA, 因為要百幾蚊GA
買飛撘車車呀............
錢錢冇晒.....
周街都係汽水機......不過冇傳聞之中好好味既粟米湯..可能要冬天先有.....
酒店LOBBY唔知點解有WINNIE THE POOH..
晚晚上網同大家見面既電腦.....要同人爭先玩到GA......
似唔似賣提子汁廣告....KAKKAK
我和雪糕妹妹...........&仔仔
A槽 2007-08-30 22:15:28

我都好想同個雪榚妹同仔影張梳囉!!日本呀日本呀!!你等我呀!!!!