2007-06-07 22:10:11TANOSHI

一週年喇﹗


唔覺唔覺,跳舞已經跳左一年喇。


跳識好多舞,但有好多都唔記得喇﹗

識左好多人,而家仲係我地五個柴娃娃﹗一齊學,一齊跳,一齊玩…

暑假後,有兩個(第三個做咗長崎良美)娃娃唔跳喇,始終學業要緊﹗不過等妳地返嚟再跳架﹗


我想學多 D 唔同既舞步,LOCKING 真係唔好睇哩﹗(-_-〝)




w-inds.:哈哈哈﹗你跳呢 D 就叫街舞﹖仆街舞咋卦﹗XD XD XD

私:哼﹗唔好睇小我,我發揮李小龍既精神,我要打倒你地呢班

『東亞病夫』




w-inds.:唓﹗對唔住囉,講下笑啫﹗唔講邊有得笑噃﹗ソーリー


私:好衰架,成日搵我嚟講笑…(淚奔)




w-inds:哼﹗鬼叫你咩﹖你都玩得我地耐喇﹗

練舞啦﹗一齊去﹗


私:(飲泣中)嗯...






---------------------------------------------------------------

今次唔好笑,敬請見諒﹗



調子が悪くなるから

(因為近排唔係好舒服)