2007-05-31 23:59:19TANOSHI

等左咁耐,長期計劃大功告成喇﹗


自從知道有呢個計劃之後,我都真係好想可以完成到,因為聽到內容,真係好恨好恨可以成功到。今日終於連最後一步都完成埋,所以可以講得喇﹗(其實係諗住,收到成功既消息至再講既,不過,已經盡左自己最大既努力架喇,唔得都只係怪自己未夠班囉。唔緊要啦﹗問心無愧就得架喇﹗)






長期計劃就係:
















我參加左下面呢個比賽
http://www.animax-awards.com/hk/info.html


我知道有呢個比賽既時候,已經係四月中左右喇,所以要五月尾完成其實都好難下,我係參加小說組,對我黎講,畫畫已經唔得架啦,仲要拎去參賽,只有死路一條架啦。呢個故事其實係幾年前已經有,我都好想寫出黎,趁今次有咁難得既機會,於是0的起心肝,寫好佢。


我係睇到電視廣告,飄左個《獎金US$20,000》既字幕出黎,計起上黎即係圍港紙 $15X,XXX 呀~~~~  〝(。〇。)〝($O$)
而且因為呢個比賽係日本搞既,贏左地區賽既話,八月仲有得去日本添,免費呀,免費呀﹗HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO HO.........分分鐘到時有日本公司見我咁聰明、樣靚身材正,請我去日本發展添,到時唔駛用我既錢,仲有錢袋埋去日本生活賺錢添﹗就算冇人請住,都已經夠一年讀書既學費,咁即刻報名入學,出年三月就走得喇﹗嘩﹗發達喇﹗

再加埋頭先講既原因,所以就決定閉關,參加呢次既比賽喇。

天父呀,求袮看顧我呢隻肥膏羊,要贏到呢次比賽呀~~~~阿門









私:我都好想同你地一樣,寫一篇去日本一個人生活既文呀﹗

三子:妳想下好喇﹗慢慢0係香港想啦笨﹗

私:你地黎香港至慢慢炮製你地﹗哼﹗



上一篇:目標:最前列﹗

下一篇:一週年喇﹗

TANOSHI 2007-06-03 00:16:22

嗯,多謝妳﹗^3^

shintsuki 2007-06-03 00:00:11

終於知道左係咩計劃喇
anyway,支持你!