2007-06-13 15:53:19TANOSHI

誰對誰錯﹖



到而家,從兩個當事人既角度去睇番成件事,其實,兩個都有錯,亦兩個都有對。

只不過立場定位唔同,至會搞成咁。

一)每個人處理感情既方法都唔同。有人鍾意明刀明槍,快刀斬亂麻;有人鍾意按部就班,慢慢培養;有人鍾意專同對方作對,令對方記得自己,有人又鍾意唔啋對方,怕自卑,等等等等.......各式各樣。唔好逼人要用自己對感情既一套做法,咁樣做,同控制人既思想有咩分別﹖

二)佢鍾意/唔鍾意同邊個玩,其他人無權阻止,就算真係佢女友都阻止唔到,何況係而家十劃都未有一撇既情況﹖同佢玩亦都唔會影響到佢鍾唔鍾意某個人,唔見得同佢玩佢會鍾意對方,所以呢個係兩樣野黎既。呢個 POINT 我經過兩個朋友分析過至終於明白到箇中既道理,多謝﹗亦都在此鄭重同表妹講聲:『對唔住﹗我唔會再出聲叫你唔好同佢玩架喇。』



至於另外既事,都係唔好講喇,我諗每個人都會有對對方既一 D 感受,我自己可能在各人既心目中,可能係好乞人憎都未定。『如果有咩不滿就講出黎』,我唔會係又講唔係又講,除非係忍無可忍。因為我唔想將『我咁樣講都係為你好』作為控制對方跟住自己一套方法去做人而作出來既藉口。對方唔係你屋企人,冇必要教你點做人,咪由得你去撞板,等個個人都唔鍾意你囉。NICKLE 你都話已經習慣左冇人理你,咁有冇諗過點解人地會咁樣對你﹖梗係要你自己做左某 D 事,人地至會咁樣,有因至會有果。



如果你真係諗唔到既話,睇到最尾啦。




三子:咁你地仲睇唔睇我地架﹖

私:睇睇睇,死人都逼黎睇。你地都要睇到我呀~~!

三子:(轉向司機)你仲唔快 D 開車車我地離開呢度﹖想死呀﹖

身兼司機既經理人:係係係﹗知知知﹗得得得﹗開開開﹗

三子:(轉向我)真係唔好意思喇,我地聽唔到你講野呀~~!到時見啦﹗

私:(食塵中)





























TANOSHI 2007-06-15 13:52:58

多謝琳既留言,亦知道你點樣諗。
有朋友都話過我,好硬頸,自己覺得係咁就咁,唔會改變。
意見接受,態度照舊。
為免俾人話我多事,我都係唔再理喇。
做中間人真係仲痛苦過當事人…

2007-06-14 14:39:38

首先對唔住....煩到你真係唔好意思...
我都想盡快解決哩個問題!希望你唔好唔開心...

不過你中意聽又好唔中意聽又好....我都要講左先↓
我並冇要控制人的思想...唔好逼人要用自己對感情既一套做法....我冇咁做囉
我同佢講出我ge意見...
接唔接受,同做唔做都係人地自己做決定...我逼唔到ga
我講出我ga意見,人地未必會接受...
但起碼我講左...你唔接受...唔可以怪我

我知你係忍無可忍先會講ge人...
但當你忍無可忍先講...事情可能已經一發不可收拾
你應該明白果種&quot原來你對我咁多不滿ga?原來你係咁樣睇我ga?&quot果種發現真相後失望,失落ge感覺吧?!

『我咁樣講都係為你好』我從來都冇試過咁樣諗
我講野係想比人知道我ge感受而唔係要人地跟我一套做法

對方唔係你屋企人,冇必要教你點做人,咪由得你去撞板,等個個人都唔鍾意你囉....你係咪會見住三唔識七ge人去死都唔出聲?一定係屋企人先出聲?

你都話已經習慣左冇人理你,咁有冇諗過點解人地會咁樣對你﹖梗係要你自己做左某 D 事,人地至會咁樣,有因至會有果。
我想講好多時都唔係我ge錯!!!
你做左事一定會有人中意有人唔中意...好難全世界都滿意你....所以我話&quot慣了&quotge意思唔係你諗咁樣...人地唔中意我ge理由往往係你估都估唔到ge無聊野....




其實好簡單 你一早同我講
你唔中意我係度自以為是指生晒我咪唔再出聲囉

TANOSHI 2007-06-14 00:21:56

唔好咁講啦﹗
我自己既友誼解決唔到,都想你地解決到既。
慢慢黎啦﹗支持你兩個﹗
押忍﹗(日文)