2005-07-21 01:46:40傅紀鋼

[歌詞翻譯]The Rolling Stones -UNDER MY THUMB

The Rolling Stones

UNDER MY THUMB

(M. Jagger/K. Richards)

在我的控制之下,
這個女孩曾經把我甩了。
在我的控制之下,
她曾經把我呼來喚去的。

對我來說,這是個低潮。
這些形形色色,她所穿的衣服。
這讓我陷入低潮,一切都已改變。
她在我的控制之下。

這難道不是真的嗎?寶貝。

在我的控制之下,
侷促不安的狗也有她出頭的一天。
在我的控制之下,
一個女孩還是改變了她的手段。

對我來說這是個低潮,是的,它是。
她幹下的事情,正好是她所說過的。
這讓我陷入低潮,一切都已改變。
她在我的控制之下。
啊-耶-說這一切都還好--

在我的控制之下,
一隻屬於女孩的暹羅貓。
在我的控制之下,
她是最甜美的--嗯--一隻在這世界上的寵物。

對我來說這是個低潮。
這樣的說話方式,那她曾提起過的
這讓我陷入低潮,一切都已改變。
她在我的控制之下。
啊,放輕鬆點寶貝。
耶。

對我來說,這是個低潮。喔--耶--
這樣的說話方式,那她曾提起過的。
這讓我陷入低潮,一切都已改變。
她在我的控制之下。
耶,這樣感覺很好。

在我的控制之下,
她的雙眼為她,而保持著自我。
在我的控制之下--喔--我
我始終在尋找著另外一個對象。

對我來說,這是個低潮--喔--就是如同我所說的

這樣的說話方式,那她曾提起過的。
這讓我陷入低潮,一切都已改變。
她在我的控制之下。
說 , 這一切都還好。

說 , 一切都...
說 , 一切都...

放輕鬆點...寶貝。
放輕鬆點...寶貝
讓妳覺得很好...
放輕鬆..放輕鬆點...寶貝。




Artist: The Rolling Stones Lyrics
Song: UNDER MY THUMB Lyrics

100% Legal MP3 Downloads

Click here to send The Rolling Stones polyphonic ringtone to your cell phone.
(M. Jagger/K. Richards)

Under my thumb
The girl who once had me down
Under my thumb
The girl who once pushed me around

It’s down to me
The difference in the clothes she wears
Down to me, the change has come,
She’s under my thumb

Ain’t it the truth babe?

Under my thumb
The squirmin’ dog who’s just had her day
Under my thumb
A girl who has just changed her ways

It’s down to me, yes it is
The way she does just what she’s told
Down to me, the change has come
She’s under my thumb
Ah, ah, say it’s alright

Under my thumb
A siamese cat of a girl
Under my thumb
She’s the sweetest, hmmm, pet in the world

It’s down to me
The way she talks when she’s spoken to
Down to me, the change has come,
She’s under my thumb
Ah, take it easy babe
Yeah

It’s down to me, oh yeah
The way she talks when she’s spoken to
Down to me, the change has come,
She’s under my thumb
Yeah, it feels alright

Under my thumb
Her eyes are just kept to herself
Under my thumb, well I
I can still look at someone else

It’s down to me, oh that’s what I said
The way she talks when she’s spoken to
Down to me, the change has come,
She’s under my thumb
Say, it’s alright.

Say it’s all...
Say it’s all...

Take it easy babe
Take it easy babe
Feels alright
Take it, take it easy babe.