2007-01-04 00:24:50小雲雲

一年...過去了 (一)

新一年又到了, 話咁慢地06年終於過去, 但係未見得07年會有咩好運來...
回想起來, 我已經有一年未試過得到任何的愛了, 亦離開左教會將近一年了; 可能係响我睇到眾多事情的另一面後就有左一個固有想法吧! 所以我已經感受唔到別人的愛, 直到依家仍然覺得好空虛寂寞, 好聽d咪話我變左囉, 難聽d其實係尼個世界、社會同人都變左, 而我可能係接受唔到佢地的轉變吧! 所以情願不閒不問, 其實除非有人長時間主動找開我, 我就會嘗試繼續同對方聯絡, 否則我都寛佬懶理, 唉!!! 變左了, 變左了...

07年, 好想再被人愛, 好想再可以愛人, 但係無論外在條件定內在條件似乎都未足以令我達到以上所想呢!!!