2006-09-24 12:22:38▕’’CiTa

昨天super開心


昨天雖然過得狠無聊.但晚上狠開心噢.譆譆

昨天一大早就起來然后和老爸老媽去飲茶.可是我什麼都沒有吃.

嗚嗚.慘丫.去到酒店門口遇到親慼..搞到我5好意思食甘多野.哈哈

係未好傻呢.? 5知點解5多中意同親慼去食野噶.中意同屋企人一齊去

同屋企人一齊我可以好自由.想做咩就做.想食咩就食架喇.所以屋企人最好

下晝無聊就係度訓覺.暈.琴日5知搞咩.狂髮d人哋5覺得係惡夢噶野.

但自己會覺得係.而且會俾果d夢嚇醒..呼呼..還好琴晚冇髮夢姐.哈

晚上是我最開心de時候喇.岩開始同嘉嘉傾咗一陣電話.我崇拜噶超超穩我傾計.嘿嘿.開心噢.
呢兩晚壞蛋(超超)都有穩我傾計.雖然第一晚傾5多野.不過琴晚幾搞笑.

人哋我叫冰冰.距就幫人哋改名改成冰箱.嗚嗚.他欺負我.
既然他欺負我我也要欺負他.把他名字改為壞蛋.
他不要做壞壞的壞蛋.要做可愛的壞蛋.呵呵.如果不欺負我就是可愛的壞蛋.
最令我估5到噶係.我用果部機同距噶一樣噢.嘿嘿.不過距係香港貨.
我係深圳貨.5555..仲話我學距..555..超級大壞蛋.名字果然沒有改錯.

之后同嘉嘉傾電話傾咗成三個鍾.呵呵.我哋n無聊.所以冇計
同距吹水.哈哈.!.

Ps:.朋友是一輩子的事.認識妳們我真的狠開心.謝謝妳們給我帶來快樂

上一篇:回来喇喇喇