2007-08-27 00:02:56Black

等破死胡同...

昨晚發惡夢,見到好多我的天敵....今朝返主日學遲到...搞到等我添,sorry!!!

下就家豪話唔舒服,所以無得學結他....不爽!!!搞到成個下就留係屋企,做左一陣報告,但今日太眼訓啦,做一陣就訓左一陣,又睇下電視,彈下結他...日日都係重複做相同的事,真係超悶........

今日又睇左MTV六點半的一個節目,睇見佢地改車,真係好正,好想自己都有能力改一架靚車出來,真車改唔到,但模型車都可能有小小能力改ge^^所以今日突然想買架mini cooper返來砌,仲有小小諗頭添,不過一諗到設計水貼呢一部真係對我來講有一定的困難,但個基本構思已經係我腦入面,而家只係差我有無呢份心踏出第一步去完成我呢一個構思,haha~~

其實係呢一刻都諗到我模型呢個興趣都已經十一年了,但最近發覺無咩動力去砌,可能因為我小產啦,近年都無咩完成品,缺少了o個份滿足感,好多時諗到又做唔到,時間又比較小,自己又砌得慢,又無咩精神,又練結他等等...種種因素都令我無咩動力再砌落去,但歸根究底都係自己懶,呢個興趣唔知可唔可以衝破呢個死胡同呢??