2004-10-25 12:31:10Kayly

2002-3-1 (楊千嬅被指借故親近吳彥祖到爆 )

楊 千 嬅 自 從 跟 鄭 中 基 甩 拖 後 , 感 情 一 直 未 有 落 , 昨 日 有 雜 誌 指 千 嬅 跟 吳 彥 祖 ( Daniel ) 合 作 拍 攝 電 影 《 新 紮 師 妹 》 , 戲 假 情 真 , 經 常 借 故 親 近 Daniel , 一 向 少 蒲 夜 店 的 千 嬅 , 竟 跟 Daniel 和 工 作 人 員 在 酒 吧 齊 齊 除 夕 倒 數 。

昨 日 千 嬅 在 電 話 中 坦 言 「 到 爆 」 , 她 說 : 「 做 乜 屈 我 ! 」 由 於 該 本 雜 誌 已 非 第 一 次 屈 她 , 所 以 她 說 : 「 多 謝 佢 睇 得 起 我 , 又 俾 我 做 封 面 。 」 千 嬅 表 示 跟 Daniel 合 作 了 個 幾 月 , 她 說 : 「 佢 好 Gentleman 、 好 Nice , 係 好 Friendly 朋 友 , 但 唔 係 好 熟 落 。 ( 見 到 佢 會 唔 會 尷 尬 ? ) 完 全 冇 問 題 , 我 唔 係 第 一 年 入 行 , 已 經 七 年 , 你 睇 我 個 File 幾 孤 寂 呀 , 如 果 我 係 好 似 戲 面 角 色 咁 , 我 感 情 生 活 就 多 姿 多 采 喇 。 」

鄭 中 基 冇 酸 溜 溜
可 會 是 電 影 的 宣 傳 手 法 ? 千 嬅 說 : 「 如 果 係 我 會 好 失 望 , 亦 好 介 意 , 感 覺 好 似 被 男 人 呃 , 但 我 同 導 演 唔 係 第 一 次 合 作 , 之 前 同 陳 奕 迅 、 陳 冠 希 都 拍 檔 過 , 又 唔 見 有 事 ? 希 望 人 憑 良 心 去 做 , 唔 好 屈 我 。 」

導 演 馬 偉 豪 亦 為 千 嬅 平 反 , 他 說 : 「 本 雜 誌 亂 咁 搬 弄 是 非 , 我 接 受 訪 問 時 , 從 來 冇 講 過 千 嬅 拍 場 咀 戲 拍 得 特 別 投 入 , 千 嬅 亦 唔 係 因 為 吳 彥 祖 而 大 露 背 衫 , 拍 之 前 我 已 講 明 有 呢 兩 場 戲 , 千 嬅 亦 一 口 答 應 。 」

千 嬅 前 度 男 友 鄭 中 基 昨 日 拍 攝 劇 集 《 我 要 Fit 一 Fit 》 時 , 被 問 到 千 嬅 與 吳 彥 祖 的 緋 聞 , 鄭 中 基 承 認 他 認 識 的 千 嬅 的 確 好 少 去 蒲 , 但 他 說 : 「 少 去 唔 代 表 唔 去 , 即 使 去 都 唔 代 表 有 乜 特 別 , ( 你 有 冇 酸 溜 溜 感 覺 ? ) 唔 會 , 如 果 佢 搵 到 一 個 好 人 去 拍 拖 係 喜 事 , 要 恭 喜 佢 。 」