2006-07-13 21:24:15卓宏

人都癲

我少佢家姐

呢份工如果再做落去

我真係會癡線

點解?

辛苦?唔係!

悶?唔係!

無滿足感?都唔係!

問題唔係份工度,而係係D人度

D人對我唔衰,好肯教你野TIM(因為你將來要幫佢哽豬頭骨嘛)

問題係係佢地個世界

係佢地個世界裡生活係無時間觀念既

九點鐘返工,地點唔係公司

而係茶餐廳,食住個早餐,食住支煙,睇報紙,慢慢係度嘆

嘆到十一二點先至開工,跟住就死趕爛趕

趕到七八點先做哂D野,做哂野係咪收得工?

未住!去飲杯野食支煙先先!跟住去吹水!打牌!你就係度等佢老母臭西放人

咁樣一日就過左,佢地每日既生活就係咁

佢地有好多年紀都同我差唔多,但個樣就老我好撚多

點解?因為心態根本就唔同,佢地每日就只係hei時間

佢地覺得佢地既命運就係咁,根本無野再需要爭取

佢地無女朋友,無老婆,放假就上大陸叫雞

每個星期1至6都好似行屍走肉咁生存

期待星期日上大陸叫雞,跟住星期一返黎又行屍走肉過

直到世界末日,或者係佢末日

我好怕再做落去會好似佢地咁,比佢地同化

我唔想好似佢地咁樣,我既人生唔可以係咁

我完全唔接受!