2005-07-25 22:21:40Cheuk Lai

我既第一份長工

我真係好耐好耐冇上過黎打野喇!因為我身心真係好累呀!
講下我自己近排啦~我係6月考完試,7月3號就已經係Island Shangri-La到返工,到左今日都返第四個禮拜喇!開始習慣喇!不過~有好多野都仲要慢慢黎!我要頂住呀,無論幾辛苦,幾大壓力我都要做落去呀!唔可以咁輕易放棄架!
今日返工都係3:00am 起身,5:20am 返到公司,上到去5:30am跟住開檔,今日開檔都快左D,不過都用左好耐時間,之後做早餐,做D Section ,今日都幾多A la cart 呀!依家開始冇另一個長工係同一個Section要靠自己,唔可以再問人喇!
今朝都ok既!今日有個客主動寫野讚我呀!好開心!^^
到下午都係做B Section,下午就做得唔係咁開心,因為今日真係要自己打單,埋單,睇住唔好走單,因為阿Tom(我師父)要成日行開拎野俾貴小姐!今日仲埋錯左一張單,俾左好多麻煩俾阿Tom,我下午覺得好大壓力,好辛苦,要睇好多人面色!> <