2005-04-03 23:53:45Cheuk Lai

2/4/2005匯進的練波

依日下午就帶班童軍去安定村做Service呀!又係要我咁勞氣,不過都叫幾聽我話!唔講佢地,果個係嘉年華,又係做D維持秩序咁呀!悶呀~~~

之後就May May 陪我過市中心買野!之後返屋企食左小小野,9:00pm就去練波,果日可能係星期六計埋子淳同係得果5個人練!第一樣野就練每人接5球波,要高個網,我就第三個做,我要接8球,因為我係L 我要俾佢地接得好D!同我做完,我果時都係累,但之後抖一陣就死,越抖越辛苦,回唔到氣,坐又唔係企又唔係,有勁出汗,但果身又凍,唉…之後我都冇練到跟住接波,我就去左廁所,都係咁辛苦,我真係好冇用,D體能勁差,仲話自己係L,接幾球波就咁,佢地又要做埋攔網,剎波都係咁,我就死咁濟,仲要係冇練到一陣,果日已經小人我仲冇接住佢地練,整到佢地小左休息,我覺得我真係好冇用,過左一陣我出返黎練波,之後冇事,練接一傳,唉,到位率都係唔好!就黎聯賽,都仲係打成咁><我要打好去!其間都練左幾多野,最後2打2我同女巫,阿東同阿Ken我地每隊都win2局(7分一局) ,輸左果2局要做體能!我覺得自己打波都係冇咩點進步,仲係好差,成日去救波,又救唔到!唉…練完就返屋企lu~