2006-07-02 17:46:43Ceci

七 一

06年7月1日

今年再次參加遊行, 爭取普選
本來約左 wing 係銅纙灣 californa 上完 yoga 就去遊行
但因我遲大到(為左賠罪, 只好請食dinner啦, my god, 今個月真係愈窮愈見鬼呀), 結果我只係去左沖個涼等佢上完堂就出發, 我2 都係time square對出中途插隊, (好在冇入維園, 肥仔同肥媽結果係維園等左個半鐘先開行, 肥媽仲差d中暑暈低....真係辛苦哂)anyway, 行左一個鐘頭就到左政府總部, 不過天公都算造美的了, 沿途都有d風, 雖然行完都係成身濕哂, 但都係值得既!!!
我覺得氣氛雖然冇以前咁激烈, 人也確實比第一二年少, 我當初都估有十萬掛, 人龍不絕地由3點半行到7點, 點都冇可能係2萬8下?大球場只能容納4萬人, 警方又話有5萬人參加慶祝回歸, 這邊廂人龍絡繹不絕就話係2萬8, 多麼的喜歡玩弄數字遊戲?!
都係果句, 你話我地 sightseeing都好啦, 我地依”2萬8”唔洗用 ”100大元” 利是換番黎架, 我心不息的!!!




*************************************************
新工之感

番了新工8天,
不開心足8天
感動的是, 我珍惜的朋友都有打來慰問, 多謝你地~~~~(i love u all)
大家都對我依個新同事幾nice的了,
不過, 自問同教我的那位和阿姐實在唔夾
自問我對自己的辦事能力也有相當的信心, 但這8天的感覺到都也唔好講話咩成功感, 真係挫敗足8日.
感覺到自己都差不多到了我可容忍的極限
(而家好似番番去 high school年代, 魂不附體同提唔起勁之餘, 食慾也大減, 對於我依個咁謂食既人黎講, 依一個真係警號)
雖知番工唔係尋開心, 都只係賺個$, 但真係唔想咁upset下過日子...
奈何$對我太重要, 現階段都只能做住先, 見步行步啦...
Mitsubishiという会社以外に働きがいの会社はなかったのか?
たとえ,前途が明るくないにせよ, 希望を失ってはならない。
(只能怪係三菱時代同比李生寵壞了....講起以前阿頭, 請佢幫我寫reference letter時, 冇托我手爭之餘, 仲比我自己寫, 佢一字不改就簽同print夠2份比我, 真係超感動~~~, 好想比我再搵到咁好既阿頭啊, 可以嗎??)