2005-07-09 21:12:32a n p a n M A N

cAmp@南丫島

***30/6 星期四***
今日做左件好後悔既事....點解自己會咁死蠢嫁?????個心好唔舒服......好後悔好後悔....夜晚訓唔著>_<

今日返學校,因為係pc 最後一次既gathering,亦會頒發返張cert. 比我o地班pc~~~~仲有比左張紙我地比其他pc寫返佢地對我既感受~~原來係好多同學心目中,我係一個好静,好cool,好斯文既人~~不過佢地個個都話識左我先知我其實都好玩得~好好傾!!hm...其實我係慢熱&被動o者~同我唔熟既,的確會對我有誤解,不過當我同一個人熟左,我真係可以暢所欲言嫁~~~~haha....不過我都想好好improve 自己~~~要active d呀,因為唔鍾意人地話我靜呀,cool 呀.....


***1/7 星期五***
今日一早起身就同佢+佢個FD 去tst 唱k呀~~~不過都冇咩新歌呢......eason o個首阿牛really 好難唱...因為要好夠氣!!!但好好聽呀~~~~可惜冇鄭中基既“無賴”啦~~

之後就同佢shopping 啦~~要買新衫,褲,鞋返工呀~~~~結果係b+ab 大收穫~~~因為做緊discount,好抵!~~~^^~~~
好開心佢同我行左咁耐...仲要係全程only 睇女仔野.....本來係“利時”一間boutique 睇中對鞋,點知......得返display o個隻既size o岩我,我唔mind 買display o個對,但佢竟然搵唔返右腳o個隻鞋....so買唔到...佢又話唔知分店有冇....或者要訂喎.....too bad 啦!!

ha~原來佢都好掩尖下...仲掩尖過我呢~~~~同佢一齊睇衫/鞋,好多我覺得ok 好睇既,佢都話唔得喎,真係比佢激鬼死~~~

聽日就去camp 喇~~~好期待!^^


***2/7 星期六***
今日晨早起身~準備去camp 既野~~再返駕駛學院resign~冇返成個幾月喇,所以個個見到我都話好耐冇見&問我點解resign,haha~~~都係度做左成一年多喇,唔捨得就點都會有少少既!有好既回憶,都有唔好既......好既咪係度識到佢囉~~~仲有,變得大膽左~~~以前同d 陌生人講野會即刻面紅紅,記得o岩o岩去做既時候,對住d客就係咁.....但而家唔會啦~~~有時仲會同d客“嗲”幾句o忝!haha~~~唔好既就成日比客鬧&屈,忙到想死都冇人出手相助......點都好啦~D 同事都待我不薄既,所以我買左兩打西餅請佢地食~佢地都好開心~~^^~~仲有,走之前,要見下某位高層, 問左我好多野,我好老實咁同佢講.....人工really 好低.....haha,唔怕啦,講事實o者~況且都走lu~~~~不過佢竟然問我有冇車牌....想sell 我???唔係唔得,不過我really 冇興趣&需要學嘛!

之後就去等佢放工,一齊買野食入camp~~~~不過好慘,暈船浪喎....落左船都好唔舒服呢....去到,有一間成$860....too expensive啦~~之後有一間就$500....不過我地想睇多d先,所以就冇要到......點知....到到都full 晒喇....想搵返$500 o個間又比人book 左lu.....咁只好租$400既,但冇廚房呀...>_<,冇得玩煮飯仔o忝!!好彩既就係有雪櫃囉~~~d 野可以雪住唔變壞~~~

放低d野後就去swimming 啦~~其實我都唔識既~不過佢係度就唔怕啦!佢教我,但我個頭一浸晒落水我就會好驚呀.....所以都係唔得啦~~~~不過都幾好玩呀~~~^^~~~好爽呀~

之後返到去,就問下間食泰國菜既鋪頭~問下佢可唔可以幫我地煮左d野食佢,我地順便又會向o個度幫襯埋~最多加多$10比佢地~~好彩個事頭婆都好好人~~~肯幫我地煮~唔會waste 左d 野嘛!仲有就係...佢煮得好好食.....仲加埋d配料煮比我地食~超好人呀!!!之後我地見佢咁nice,所以比多$20佢啦~~~~

然後再買西瓜食~~~hehe...好好味呢~~~~


***3/7 星期日***
尋日玩得好累呀~~所以訓到好晏....成10點幾先起身.....之後就執下野,準備交返房比人lu~~

然後落左去食早+午餐啦~~再周圍行下,佢買左幾隻手鈪比我~好開心^^~再去食好出名既“阿婆豆腐花”~~~都唔錯呀~~~~ 

之後就走人lu.....不過又暈船浪....too bad!落左船都仲唔係好得....惟有去行一陣先走~~~hm...今次行程除左租屋o個度同埋我暈船浪方面之外~都算幾開心既~~~感覺really relax呀!!!仲有好似d 時間過得好慢咁,訓極都仲係好早.....所以好似訓左好耐咁呀!好舒服!^^,希望遲d有時間可以去下大嶼山camp 啦~~~

P.S. 今日係SUET SUET 洗禮既大日子~可惜我去唔到見證啦......不過要恭喜&祝福佢呢~~~~^^


***4/7 星期一***
今日朝早本來要返工嫁....點知有D唔舒服,唔返啦~~~夜晚本來會同班中學同學去食晚飯嫁~唔舒服又去唔到啦!>_<~~~一早應承左東東同正正話會去~點知又去唔到,really sorry 呀!!!

比阿媽話我....“次次去完遠地方玩,返到黎就病!”.....hm...係咩??又好似係喎,haha,10次有8次係囉......