2004-10-01 10:41:37.﹏.☆..阿瀨..★

.﹏.☆..中秋節快樂!!!

中秋節快樂!!!
近日來過得很忙呀!不是讀書便是工作!
因為無朋友有時間理我,我又懶得去找,
中秋佳節都待在家中陪爸爸媽媽。
幸好,阿LOoK竟然推左他與他的約會,
放工來陪我!好感動^<^錫晒你!!
我發覺自己真是可以自閉的,
哈哈!可能人老左,靜靜地過都無問題,
但真是很想玩燈籠!!!

IvE生活趣聞:
阿雞好低B,成日周街扮弱智仔,
我都想加入成為工友呀!!
要贏人,先要贏工友!
EcOn MiSs好鬼火,
昨天上課同佢有D火藥味,
同佢吵左幾句,(但我覺得我無錯)
我覺得唔好為咁少事鬧囉!