2006-05-19 17:03:35糖糖子

堅強啊~~\./

哈..打打下按了esc制del哂....之前講既野都費事再打出黎.

呢個咩日記, 就係一個自己同自己講野既日記. 我冇唸過要咩人去睇, 最好唔好去睇. 所以我呢一刻再寫返都冇Post link比人睇.

壓力大到透不過氣,
心裡悶悶的感覺快要令我窒息.
想找一片寧靜的地方,
令我可以放下這一切.
我沒有時間去後悔,
我只有時間去面對自己所選的路.
我會撐著, 也一定會撐著.
因為我不會認輸.
即使上天喜歡考驗我,
即使上天喜歡讓我知道我自己選的路, 其實有多難行.
我什麼也沒有, 但我慶幸自己還有這一點志氣.
人,
從來都要堅強.
沒人比自己更明白自己,
更了解自己想要什麼, 需要什麼.
也沒有人比自己更清楚, 自己處於什麼狀況.
不期望別人會了解, 也不期望別人會體諒.
我害怕假手於人, 我害怕聽到埋怨.
有時, 希望別人可以可以討好自己, 可能反而令自己更不好過.
既然如此, 又何需要求別人做一些什麼呢?
失望已經多到承擔不起,
何苦自尋煩惱.
這一年,
有太多身不由己的事,
也有太多心不從心的事,
人真的好累好累.
唯有在夢中, 才有機會如願以償.
才有機會放下一切...
鏡內的可人兒真好....
她是唯一真心待我好的....
有了她,
我什麼也不怕.
呵呵...