2008-05-10 17:04:44Caca

時間是傷人的武器

上星期吵了-場大架

吵到說分手

上星期六一路喊住返工

吵架最大原因是他好忙好忙好忙好忙好忙

忙到冇時間理我

我發了很多次脾氣

連ah肥都幫你

最後我喊住挽回了

我答應以後少發脾氣

你來接我收工的那程巴士

喊的樣子,我會記住

事隔-個星期

你依然好忙好忙好忙好忙好忙

甚至關電話

是你叫我走得打俾你

可是呢?

你再打俾我只傾了5 mins你就要上堂

那個5 mins簡直是天賜

thanks god

我學著忍耐忍耐忍耐,體諒體諒體諒

等你得閒,我有時想打比你都怕煩到你而冇打

但其實好難好難好難做到

我只係個好普通ge女仔

唔係神

我要體諒忍耐你

那誰來體諒關心我ge感受?

算吧~你一定會話:我幾時冇關心你呀?

分配好自己的時間是自己的責任

你卻說:不如你來教我

我唔成熟,你說像和小朋友拍拖

昨天你和我去報名6月去台灣

你今天說:其實我不喜歡去台灣

如果當初不是應承了你

加上你咁固執一定要去台灣

我真係唔會去

對呀~係我逼你去

我-早就知你唔想去台灣

你想去泰國

我也講過去埋今次,過多2年先會再去

聽完你咁講

我受傷了

不如你退訂,我自己一個去都ok的

所有-切都是我錯

錯在發脾氣,行為思想唔成熟,固執

你沒錯就是了

我很愛

我深信有愛就可以解決問題

可是呢?

我挽回,錯了嗎?









Tiffany 2008-05-11 08:09:42

我是你的好朋友, 當然會幫你, 但是一直以來, 看著你寫的東西, 也覺得你太任性了! 你要明白, 2人相處就要互相遷就, 互相忍耐, 他忍耐你, 繼續錫你, 你的脾氣就繼續發, 你想想, 如果這個男仔好似你咁對你, 你會喜歡和開心嗎?
等你msn online先慢慢講, 唔可以再亂發脾氣, 唔可以鬧分手, 要乖乖, 知道嗎!?