2008-04-19 00:58:13小妹

又是一個泰菜夜

今晚, 收工之後同阿龍去了看戲, 相約在元朗百老匯, 我地好搞笑, 唔買popcorn, 在百佳買左2筒大薯片同檸檬茶入場(好在我地個袋夠大)

看((女拳霸)), 開頭都以為會好血腥, 點知, 都唔係呀, 一來打鬥片動作為主, 二來好好笑

有幾靚的泰妹, 有日本佬露背(整個背面, 由頭到腳), 有人妖, 有可愛的女孩, 有稚氣的肥仔, 有一幕幕我估唔到會有的打鬥場景

在我地大啖咬薯片之時, 在另一邊原來都有人食薯片

d壞人打極都打唔死, d卒仔踢兩下就會倒地. 有好似章子怡在卧虎藏龍中中劍幾次都唔死, 都可以起返一樣.

哈哈, 我地睇完不停笑

看完戲, 我地去了水邊圍食泰菜

先來第一碟~~蟹肉芒果炒飯
(阿龍話好好食wor)
第二碟~~咖哩海鮮麵包

係唔係好得意呢~~~ 這個都是我地兩個第一次見的, 起初見人地食得好開心好得意, 所以我地都order了一個.

一送到我地面前, 我地都好雀躍, 話晒都係第一次食, 個麵包皮仲係好脆
第三碟~~香辣海鮮炒河

賣相唔多好, 味道亦只是局部有辣味

結果, 我地俾筒薯片已頂得好飽, 這碟炒河最後由我打包拎返屋企, 之後又一齊行返去元朗廣場乘車走

咁又一day....

但呢餐都未滿足, 因為我好想像好好好好好好味的冬陰功湯

上一篇:好路數

下一篇:一席話