2008-02-21 13:24:09小妹

遇強愈強

每朝都唔想返工.... 但係... 遲d 要audit, 好多文件要整理

看看日曆, 才醒覺下星期就是exam, 3科.... 呢3科係我最多走堂, 因為咩... 唔舒服lor..

面對住這裡的人事, 我真係唔多喜歡, 唔明d人點做野..

上次同eddy呻, 佢講左句好精警: ’邊個話大學生唔需要開OT?’

HAHA...... 再加上MISS LEE那句: 而家D大學生~~~ 唔好講喇

所以..我而家面對的是一個三十幾歲大學生的問題...

煩.....

好想去搞下呢個困境, 點搞好??

呢度有好多懶人, 上司D野又係我做, 又係我跟

所以話, 這一年來真係學到好多野

唔緊要啦, 用我D雞精精讀, 好快就讀好一科....

我知大家都好關心我, 我知道的, THANKS... 我仲記得我曾說過三月要還我的飯債, 當然亦有人欠的餐飯欠左幾個月~~~ 得得得, 三月開始還呀~~

好啦... 又開工喇

上一篇:發脾四

下一篇:高興