2006-07-06 14:02:40SeRenDiPiTy!

將直髮進行到底



今日下午,我拉直左d頭髮。。haha。。我自己都好好feel。。

今日晚飯,我地去左酒紅咖啡。。kaka。。chat左好多好多私隱。。最後結論。。

距地話我d思想。。我係今個世紀的外星人。。

abu係古代人。。轉轉轉係未來的豬。。patrick係實惠堅。。距成晚都無點出過聲。。應該係依排都無點出過聲。。

abu定阿轉勒??話我d思想係依個世紀最尖端果堆來。。哈哈。。聽起上來都好鬼開心。。but我知太另類la。。

講到好多人。。特別係哥哥。。我念比起我的ex。。距算係我依傢的朋友都識的。。

我雙手指住自己的腦袋。。“我地有共同的依度。。”。。我地有共同的R。。

不過距壞左我好多規矩。。算喇。。

abu講起好想知我因爲咩事而。。“因爲你可以接納的野gum多。。係咩sin可以令到你介意。。”。。

哎。。講起都為難。。我需唔需要為一個人保守秘密勒??其實我自己念起都無地自容。。

於是。。我話“等我地大家都在老d。。再老d sin la”。。

PS:係我地chat到興高采烈。。手舞足蹈的時候。。隔離檯係Alywin。。係winkie。。JL個frd。。shit!!

不過。。我一出門口就聲明。。爆出去的。。就唔驚距地知。。最好幫我傳到JL果度。。我遲早唔會放過距!!KAKA。。我終身処我的“唔想拍拖期”。。等我重出江湖的那日。。第一個就唔會放過距!!KAKAKA。。念起都好high。。遲早都要搞搞距sin得。。

講到自己好似色魔gum tim。。撫摸起自己的直髮。。我要開始純情la。。直到距又變捲髮。。嘿嘿。。



大家仲唔過癮。。興致又起。。

酒。。煙。。

可惜我宿舍無雪茄la。。我念我要入多d貨。。需要好多好多存貨已備不時之需。。

天氣so hot。。被逼轉左好幾個場。。來到文學院樓下。。

Chat下chat下。。又會有陌生電話入。。仲以爲係高雯詩還notes俾我。。點知係男人聲。。而且係極度溫柔的男人聲。。死喇。。心係度念。。係邊個來傢??結果都證明左。。我無問“你係咪**??”。。係正確的。。聽左唔係肯定hurt。。

原來同我解釋。。尋晚因爲**而煩。。總之。。解釋左好多野。。

解釋。。代表乜野勒。。於是。。我叫距。。無再解釋。。無須解釋。。

。。尋晚。。各自都爆左從前自己做過的衰野。。哈哈。。年少輕狂ma。。有咩所謂勒。。

有人仲賣過大麻tim。。哈哈。。遲早我要販賣軍火!!!!



。。有少少反應tim。。真的是酒不醉人,人自醉。。

印象之中。。好似一杯TEQUILA。。半支大的力加。。好似就。。見到“爸爸”都highhigh地。。“你睇下我個新髮型”。。“純左wor”。。哈哈。。依d傳統十足的男仔就係會gum。。

行下行下。。突然發覺patrick塊面好red。。哈哈。。仲red過我。。kaka。。Take care。。下次請你食雪茄。。要健康d ar ma。。



返到宿舍。。roommate話距唔返。。So good。。好耐無enjoy我既癖好la。。

Listen X-JAPAN。。

dreaming。。飛左條仔。。我確實忍受唔到。。一個人迷路gum返香港。。一路上。。

黃色直髮。。好好feel。。我幾時又會失去你??

上一篇:介乎20和30之間

下一篇:忽然之間