2009-08-07 20:20:08Bo

时下D靓妹与大哥哥嘅对话



人物 :
Cheng Timming - 冇关痛痒嘅路人甲
Bo - 小弟
Kiki Lai - 约十四岁嘅靓妹
Suzuki Lai - 约十五岁嘅靓妹

地点:四条友在facebook里面锄紧大D


Cheng Timming: 下鋪俾你贏返
Kiki LAi: 畀d分佢.我做好人
Kiki LAi: 希望佢升到lv
Suzuki Ng: 拎野飲先
Kiki LAi: 好細好細好細既牌.
Kiki LAi: 唉.媽媽
Suzuki Ng: 唉.嗌爸爸!
Kiki LAi: 玩野
Kiki LAi: 好彩姐.
Kiki LAi: 又炒.
Suzuki Ng: 佢炒..........
Kiki LAi: 我炒
Kiki LAi: 你望望上面既分數.
Suzuki Ng: 我媽吾記得拎電話
Kiki LAi: 我有咩得罪佢要炒我!
Suzuki Ng: 我今次d牌同上次1樣
Kiki LAi: 我屋企支汽水就黎畀我細佬飲哂
Suzuki Ng: 搞錯
Kiki LAi: 得番半支都冇.
Suzuki Ng: mouse好有問題!!
Kiki LAi: 甘多pair咖
Suzuki Ng: 無喇
Kiki LAi: 出咩,大dee !!!!!!!!!!!!
Suzuki Ng: 哈
Kiki LAi: 擋我路.
Kiki LAi: 點解佢甘鍾意甘快出dee -_-
Suzuki Ng: 我屋企人都系
Suzuki Ng: 佢地超勁
Kiki LAi: 唉
Chee Hoi: : )
Kiki LAi: 笑咩ah
Suzuki Ng: 又炒
Kiki LAi: 仲笑wo!
Kiki LAi: 我吾適合同d大我甘多個d玩-_-
Suzuki Ng: 隻牌超細
Suzuki Ng: 有分別?!
Kiki LAi: 太資深啦.
Kiki LAi: 蝦人
Cheng Timming: 你幾歲?
Suzuki Ng: 吾好答佢
Kiki LAi: um..我講緊chee hoi XD
Suzuki Ng: 佢會賣你
Cheng Timming: -v-
Kiki LAi: 哼.我未成年咖
Chee Hoi: me is 30 only
Kiki LAi: -0-
Suzuki Ng: 我系佢呀媽
Cheng Timming: 傻既-v-
Kiki LAi: only
Kiki LAi: 30都仲用only1only
Chee Hoi: -_-
Suzuki Ng: 人地超樂觀!
Kiki LAi: e到我諗都系1字頭或2出頭啵.
Kiki LAi: 大我地1倍
Suzuki Ng: 我既1倍細1歲..哈
Kiki LAi: 太誇張.
Suzuki Ng: 搞錯
Kiki LAi: 都話吾夠大我地甘多個d勁.
Suzuki Ng: 無錯
Suzuki Ng: 太勁
Kiki LAi: 吾夠佢黎.
Suzuki Ng: 好悶呀
Kiki LAi: 搵heman
Suzuki Ng: 無得傾電話
Suzuki Ng: 點搵
Kiki LAi: 好煩
Kiki LAi: 系甘pair
Chee Hoi: 你两个讲野很好笑
Kiki LAi: 簡體字*0*
Suzuki Ng: *0*
Kiki LAi: 你竟然睇得明我地講野.
Suzuki Ng: 系囉
Chee Hoi: ; )
Suzuki Ng: d字甘多畢畫應該好難
Kiki LAi: 哈.系
Kiki LAi: 哥哥都好in下.識用:) e個符號
Suzuki Ng: 哈
Suzuki Ng: 大笑.help!
Kiki LAi: 冷靜!
Kiki LAi: 佢1直都靜系有e個符號
Chee Hoi: 好彩你不是叫我uncle
Kiki LAi: 究竟知吾知點解呢!
Suzuki Ng: 我諗返起有次搭mtr有個阿伯帶頂帽之後玩psp
Suzuki Ng: 超勁
Kiki LAi: 我甚麼會叫你uncle呢'
Kiki LAi: 哈.吾可以睇小
Kiki LAi: 個個都好in
Suzuki Ng: 無錯,勁過我地
Kiki LAi: yesyes'
Suzuki Ng: 我地要rap!
Kiki LAi: 你rap好了
Suzuki Ng: 聽日rap俾你聽
Kiki LAi: 好既
Suzuki Ng: 出左大dee未
Kiki LAi: 未
Chee Hoi: 你地知道manhand吗?
Chee Hoi: rap ppls
Suzuki Ng: 吾知!
Suzuki Ng: 無留意/_
Chee Hoi: ....
Kiki LAi: 佢叫你rap ah
Suzuki Ng: 我地系搞笑版

(告一段落,小弟已离线)

上一篇:重游

下一篇:随写