2007-09-08 23:16:22Bo

很赶时间咩

那天驾车去双威找朋友,因为是下班时间所以路面的车流量比较拥挤。正当大家都很有秩序地徐步寸进时,我听到后面传来BI-BU-BI-BU的声音,下意识地望向倒后镜瞧瞧,看到一个MATA叔叔懒有型带著幅黑超,驾著250CC警用大BIKE,手带黑色皮革手套的左手一直YAP手示意我们的车辆驶向一旁以”腾出”一条额外的路给那所谓大人物的座驾很顺畅地通过。我暗刁:”刁!乜你冇睇到塞紧车咩,边度仲有位让埋一边俾你过啫。”况且现在都傍晚时分啦,仲赶着去开会咩?开咩会咁巴闭啊,有咁勤力咩?唔通赶着去飞机场?冇理由啊,呢条路都唔喺去飞机场嘅。一定喺奔波露碌咗整天有点劬,赶住番屋企冲凉定啦。

这时候那条MATA已经驾越我身边,我们这班庶民只有好似挤沙丁鱼咁挤出一条康庄大道俾那条粉肠行驶。我发觉我前方不远处有个包头族唔知道喺咪新牌仔,在那边唔知应该闪左定喺闪右俾后面那条粉肠过,有几次还差点碰撞到隔壁的车,汗颜。但是那辆警车还是依旧在那边BI-BU-BI-BU抱着你死你事硬硬来,我睇到都摇晒头。。唉。

当那辆5仔在我身边驶过的时候,我八卦瞄一瞄那辆5仔车牌旁边那块牌匾,哦,原来是我们尊贵的部长嚟嘅。

上一篇:深夜来电

下一篇:平安符都要RENEW