2008-05-22 11:34:18oh no!!

融化了

我真的覺得James Blunt的歌聲很好聽
就去Foxy下載Mv一直撥的”You’re Beautiful”
就出現一堆
每次找西洋歌曲都會出現一些不是我要找的
如果事我沒看過的
就都會下載來聽聽看
常常發現好歌呢!!!
總之
這次被我發現了Frente的”Bizarre Love Triangle”
主唱的聲音乾淨透了!!!!!
然後我一直以為她一定是跟Avril差不多年紀的
不然就是跟M2M以前一樣
15 16歲就出來用童音唱歌(可我不喜歡M2M的童音)
然後就查阿
結果看到MV嚇我一跳
一點也不年輕阿
還有MV跟我下載的不一樣
MV比較快
聲音也不一樣
MV的沒那麼童音
總之 我比較喜歡我下載的版本
可我開始懷疑我下載的那是不是Frente....
算了好聽就好
然後還查到主唱Angie Hart 2006有來台灣喔
還跟陳綺貞合唱ㄟ
對對對!!!就是跟陳啟貞很接近的那種音質
可Angie Hart 比較好聽
喔 還有她不是原唱
原唱是New Order
我不認識
也找不到
其實也懶的找
因為原唱是電音的
可是如果有誰找到給我聽一下
拜託啦
MV自己去Youtube找阿
是很妙的MV...

by the way 結果我沒有把James Blunt的放在MP3聽
*********************************************************************

Bizarre Love Triangle

Every time I think of you
I get a shot right through into a bolt of blue
It’s no problem of mine but it’s a problem I find
Living a life that I can’t leave behind
There’s no sense in telling me
The wisdom of a fool won’t set you free
But that’s the way that it goes
And it’s what nobody knows
And every day my confusion grows
Every time I see you falling
I get down on my knees and pray
I’m waiting for that final moment
You’ll say the words that I can’t say
I feel fine and I feel good
I feel like I never should
Whenever I get this way, I just don’t know what to say
Why can’t we be ourselves like we were yesterday
I’m not sure what this could mean
I don’t think you’re what you seem
I do admit to myself
That if I hurt someone else
Then we’d never see just what we’re meant to be
Every time I see you falling
I get down on my knees and pray
I’m waiting for that final moment
You’ll say the words that I can’t say