2005-07-19 22:20:11..`*| //87 []卑㎡

ぃ\" げ\"の a &a ×`\'*°°°°











今日又去a&a朱力今日都有去. ..跟住我同君同豬去同豬去左釘耳仔}}君又buy左個我個d透明膠袋(跟風怪)\ \\我杜又buy左扇3個都有丫”3個都係litte +wo star____君同豬一樣的$$6我buy左$$5__跟住我同君又去左寧食蜜乳個到buy野飲$$3跟住同仔一齊去問豬仔囉飯錢啦”yeah有得囉!!跟住我地個班同寶去釘耳跟住我地就去m記食野啦______君發現唔見左$$22係到係到發癲. ..跟住去M記啦君係咁發癲正到丫仔好無奈〕}君佢冇buy野食丫___我丫仔豬都係自己一個餐丫寶同丫朱力夾份. ..跟全住食食下睇到丫官禧|<a”跟住又睇到客仔”咁我地一班人咁去sell佢啦”點知都冇料到ge!!跟住又唔知點又問左e班個2條女囉abcde啦佢地去左上邊食啦___*跟住唉唔講啦___今日賺到$$40咋!!oh__晚上同丫寶__丫君豬佢地傾電電椰*

ps”愛樂>3<"2天沒跟你傾電電了!!