2003-05-11 18:17:37大頭Bee

黯然

farewell大仙party之後,唔開心...

我嬲我在意既人唔再意我既感受,但係我更嬲自己依然在意佢地...

我知道我要學習接受,我一路好重視我既朋友,但係我係我,我有我既原則,唔講唔代表我冇主見,只係我覺得既然無傷大雅,讓你地有咩所謂...

原來你地開心既同時,有好多人都唔開心,受傷害,似乎同你地好親近既我,都開始感受到0個份壓力...

最難受是不被接受的痛...

怎麼不能多點包容?為什麼要同聲同氣才是朋友?怎麼不嘗試聆聽別人的話?

我也清楚能成為知己,總會有相似之處,但遇到與自己完全不同的人時,難道不可以以誠相待,他們也是人,也有感受,只是你不認同,就可以惡言相向,處處為難嗎?

我始終覺得人事是複雜,不是非黑即白的...太自信,不好...

雖然今年我得到很多,但真的比從前不快樂,我沒有後悔我所做的每一個決定,我欣賞自己長大了,雖然這過程痛苦的比重較多...

我而家最想係忘記我失去既,感激自己擁有既...

同房:真係好多謝你一路上既支持,任我響房度勞嘈,喊左無數個晚上,你都支持我...
琴日你同我講,有時都怪我做樓主既時候lead得唔好,帶唔起氣氛,我真係好內疚,不是說我la屎上身,而是我覺得自然令身邊的人不快樂而懵然不知...對不起......到左而家回想過去,我亦唔敢話自己盡左力,原諒我能力有限...

上庄:不能避免地希望你能欣賞及肯定自己,然最後失望而回...我只可以說我和你的style不同...
我欣賞你,但我不可以失掉自己...



就讓我這個樓主之名慢慢在大家腦海中淡化...