2006-12-08 22:00:38YA 怡

你五开心,同我讲啊.

ai..........个头好痛啊,好辛苦啊.
今日,点解你翻工前都五比个电话我问候下我啊?
你系未有五开心噶事情发生啊??点解五同我讲啊?你系惊令到我担心.定觉得我根本五可以为你分忧丫? 点解我会五知道你五开心.点解你五同我讲? 难道你觉得朋友比我更值得为你分忧,更明白你????
唉,觉得自己开始慢慢五明白你.
有时候,我自己林````系米自己太过CARE你感多女性朋友.但,你个人感好.对个个女籽都同样口吻讲也.....
连家姐都话,啊保个人感好,肯定多人产生错觉噶..........
唉,有时候我紧张你.你又偏偏话我五紧张.我吃醋,你又问我做么成日五吃醋.你知道吗,我嬲果阵好多时都五出声.....除非激到我咩感,我先会大吵大闹.更何况,你都五希望见到个女朋友一吃醋就大吵大闹拉.....
LOOK LOOK 时间,先10:00````````五知道你几时翻到屋稳我叻.........

上一篇:心情 DOWN ING

下一篇:17号 17号 17号