2006-12-03 14:30:33YA 怡

心情 DOWN ING

算你乖拉!琴晚无讲到大话!! ^_^ ~~~~~~~~~
但,呢几日....我地次次褒亲电话粥都系吵架啊!可恶丫!!!人地话吵架其实另一个角度来体系增进感情.但另一方面亦系伤害感情.唉......五知道你以家点叻!?肯定努力地做ING野拉.其实,有时候我系度林.你翻工已经感辛苦,如果有时间练下舞都几好啊.但,你又要顾主陪我.搞到自己无晒私人时间.我系米好衰啊?? 连我自己都五知道.其实,当你话我听话一直踩到24号先有假.我真系好五开心噶.但,工作重要,你都无办法.
今日,你问我挂五挂住你.其实我真系好挂住你噶......但自己又讲五出口.惊讲左出口自己会有个冲动话想即刻见你.但,点见喔`````你翻工感累.都应该好好休息拉. 之后,你仲话我讲距我好挂住你都五得.话等你开心下都五得.唉,心情继续DOWN ING``````````我知道自己当时无论点解释都无用. 好想你啊_保保! 我其实很在乎你的! 我五想系你口中听到你话自己对我一厢情愿噶口吻啊.
我五想我地噶感情好似杯热水感,慢慢变冻.
其实,我很怕有一天听到你话.我地分开拉......