2006-12-02 21:48:00YA 怡

坦白,真的感难吗?

今日,本来算系几好收获的一天.因为,超级难得,妈眯有空同我去逛街!可惜,翻到屋.....唉,真系事与愿违~~~~~~我发现左D野. 竟然你对我讲大话. 我同你讲过好多次,爱情需要坦白!!!!你究竟明五明白噶!你连休息噶时间都无,我五同意你去教人跳舞(暂时性).你当初点答我啊!!你话,哦!好啊!我记得你讲过,我五喜欢你做噶野.你一定五会去做,因为你五想见到我Unhappy. 呢家,你竟然感做....如果我五上你Q,我都五发现拉.我永远都蒙在鼓里拉.本来,我真系好嬲.但,事后...我自己林左阵.我感样上你Q知道左,算五算好似调查你感叻?我感样算五算关心叻?我噶关心你会五会误以为五信你,五比你同任何女性朋友来往叻?好矛盾啊,,,,,,
所以,我决定比多次机会你.一次感多咋,体你识五识把握丫!(希望你抓住呢次我原谅你噶机会拉,上天!保佑啊!)今晚,12月2号;我会系电话问你听日有咩做!如果你答我听日九点要去教人跳舞.我就五嬲你拉! 但,如果你继续讲大话.同我讲话:听日要早D翻工等等一连串理由.(其实走去教人跳舞)! 我会对你好好好失望!!
你真的爱我,请别”伤害”我! 呢句话系我爸爸同我讲,一个男真心爱一个女籽,系五会比距流眼泪.只会令距脸上露出幸福的笑容.
我一直都对你好有信心,可以做到!!!

下一篇:心情 DOWN ING